✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Tuesday, 24 September 2013

✿ PAKCIK TU : KAU DAH BERAPA ORANG ANAK DAH...???

Lama giler x berhapdet belog nih.. nasib baik paswed masih ingat.. banyak cerita tapi tak tau nak cite ape. tak tau nak mula dari ape utk blog yg skrg kira blog TTC nih.

tadi pergi pos opis... pos barang yg kastemer order.. blk dari pos opis, ternampak pakcik tu yg dulu sama kat opis lama. tak sempat nak mengelak, tak sempat nak buat2 cam x nampak, tak sempat nak buat2 cam tgh sms or tgk hp.

terus dia tegur.. rasa dah tau bakal soalan yg dia nak kasik...

PAKCIK TU : assalammualaikum... ape khabar? sihat..?

SAYA : Alhamdulillah sihat.. *sambil senyum kelat, pahit, tawar, masam, masin*

PAKCIK TU : KAU BERAPA ORANG ANAK DAH..???

SAYA : belum ada rezeki lagi... *dah agak dah soalan nih LAGIIIIIIIIIIIIIIIIIII*

PAKCIK TU : berapa..?? tiga..??

SAYA : *terus jalan*

agak macam tak sopan pulak rasanya saya jalan menonong jer tanpa berhenti time dia tanya2 tu. Tapi sebenarnya dah malas nak betulkan ape yg dia dengar x betul tu...malas nak layan..malas semualah..


SEBAB..............

tiap kali lalu or terserempak dengan pakcik tu, tiap kali tu la dia kasik soklan yang sama. Kalau 3-4 bulan sekali terserempak ngan dia depan opis tu...tiap kali tu jugak laa asik menanya.. ehh... agaknya dia ingat kucing kot klu selang 3-4 bulan sekali jumpa, bertambah dah anak.. kucing bunting 2 bulan +++.

nyampahhhhhhhhhhhhh

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #
There was an error in this gadget