✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Monday, 14 May 2012

✿ PENDRIVE PEN. JURUTERA ILANG..!!!! ✿



hari ni bukan hari permulaan yang baik..


siryessss...!!
rasa nak nangis... :'((
gelabah..!!!
panik..!!
berpeluh2...!!
rasa macam nak pengsan pun ade...
ni akibat kecuaian & penyakit pelupa saya yg teruk..


ptg td pen. jurutera tanye pasal pendrive,
ari tu ade kontraktor mintak sy passsing kat dia..
so saya pun simpan la sbb takut ilang.. tp dah simpan2, 
x ingat pulak kat mana..
nak2 pulak tetiba orang tanye, saye bukan bleh terkejut2 cam tu..
terus jadik blur..


rasa macam xde terbawak balik..
call incek hubby nak tanye dia, 
patbelas kali x angkat..
makin panik..!!!!!!


jenuh selongkar atas meja, 
lam tray masuk, 
lam laci, 
tertonggeng2 bawah meja kot2 jatuh lam floor box..
blkg pc,
celah2 meja,
tepi2 fail...

xde..!!!!!!!!!!!!!!!

huaaaaaaaaaa..!!!! :'((
dlm tu byk gambar2 projek opis..!!!
ngape la cuai + pelupa sangat macam nih..????????


;'((


Ya Allah.. 
mintak2 la jumpa balik pendrive tu.. :'((




4 comments:

  1. salam
    cuba cari doa cari barang hilang dan doalah. Letakkan keyakinan dan sambil cuba cari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @IRTIYAH :: thanks utk tips tersebut... rasa down giler ari nih.. malu, terkilan, nyesal mcm2 lagi perasaan tu..

      Delete
  2. sabar2... relax tarik nafas panjang2 inyllah ada tue...

    sama laa kita ,,, ke org yg TTC mmg cpt lupa ek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Siti Nursyuhada :: ari nih sambung carik lagi bawah meja, pun xde.. macam xde harapan jer nk jumpa balik..

      x sure org TTC mmg macam nih ker ape... rasa mmg skrg nih makin teruk pelupa nyer... kalo kat umh, takat naik turun tangga memalam tu mmg dah biasa, ade2 jer barang lupe nak bawak naik... adoihhh... ngape la cam nih sekali.. huhuhu

      Delete

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #
There was an error in this gadget