✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Thursday, 5 April 2012

✿ RINDU NACU'AA..✿

nih la punca "kehilangan" saya selama 12 hari yg lepas..
hehehe...blk Kuching sebenarnyer...
tu yg lame x hapdet belog..
walhal sblm balik pun mmg dh lame giler x hapdet belog nih..


rindunyer kat budak comey loteyy nih...
ari tu ckp kat mak, best kalo dpt "kidnap" budak neh g sini..
mak ckp, still menyusu badan..nak bwk cane...
bawak kakak dia jer la jawabnyer...hehehe


gambar masa nak bawak Nacu'aa cucuk...
pakai baju pink makchu adiahkan..
(saye ler tu.. nak mensen jgk kt sini :p)


 kt umh saya...geram tgk dia..asik kene gomol jer..
best bau baby..manis2 lemak berkrim jer...hehehe
 balik ni tgk muka dia lain plak compare ngan pix [ MULA LAHIR ] dengan [ NIH ]


nih masa kat Airport Kuching,
dorg datang hantar saya, mak saya & kakak dia..
(Nabila yg rambut kaler oren tuu)



byk gmbr nak upload tp saya mengaku skrg mmg saya MALASSSSS...
masuk opis tgk keje byk menunggu ats meja..
time nak balik petang kejap2 tgk jam..
x sabar nak balik umh..
ade 2 orang kesayangan neh kat umh..hehehe

nih gambar Nabila & Mak masa kat epot Kch..
hepi semacam budak nih..
betul2 di luar jangkaan...saya jer imejin dia ngamuk & tergolek2
kat epot sbb tanak pegi.. rupanya siap nyanyi2 sepanjang perjalanan 
dari rumah, sampai epot sampai la masuk flight..
dr KLIA ke Bangi jer takk...sbb dia tido...
penat satu hari perjalanan (kitorg kuar dr umh kul 2pm sbb nak memburu 
ikan terubuk & kek lapis...) heheh 



0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #
There was an error in this gadget