✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Sunday, 12 February 2012

✿ TERLEBIH RAJIN DI PAGI BUTA ✿

YeZzaaaa...!!
skrg jam dah kul 3.30am, 12/2/2012..
dr kul 2.45am td saya wat projek bidan terjun..tetiba terdatang rajin..
teringat ade lagi roti yg hampir2 nak ekspayed, 
terus terfikir nak buat Puding Roti..bukan baru terfikir..
semalam dah plan dah nak buat, tp asik tangguh2..
biasalah klu Vitamin "M" byk lam badan skang nih..

So dengan bahan yang ade xde lam umh nih, 
bermula la projek membakar di tengah2 pagi nan buta..
sepatutnya Puding Roti tu saya bubuh kismis, 
tp mane lah ade kismis lam umh ni..biasa mmg saya beli..
tp dah abis dah pun sekali ngan kismis yg abg saya bwk dr Mekah ari tu..
So, dlm saya selongkar2 esbok kot2 jumpa, 
berpusing2 korek stok2 bhn buat kuih.. stok..?? *mcm la saya ni tauke kek kan!*
last2 terjumpa kurma yg abg saya bg sekali ari tu..

last2, dari kismis nan xdo..saya tukar kepada kurma..
potong kecik2..susu segar? 
nasib baik ade stok susu segar utk sy mkn ngan konfleks / kokokeranch..
tu stok saya memalam kalo lapar..   

3 hari lepas, saya try buat Pavlova..
yg org war2 ckp sedap..tak nak jugak kalah..
alhamdulillah..jadik...cuma tang cream jer laa x brp nak jadik..
2nd trial, buat ptg td...kali ni guna cream lam tin, 
picit saja..alhamdulillah..jadik...
gambar malas nak edit lg..
kalo nak upload lam entry nih, 
kompom esok siap..
tenet seloww..!!
huhuu










0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #
There was an error in this gadget