✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Thursday, 2 February 2012

✿ SELAMAT HARI WILAYAH..!!! *ehh dah terlambat sehari* ✿




Selamat Hari Wilayah u'olssssssssss...!!!!
tapi itu ucapan utk semalam..bkn hari ni..hahah
wlupun terlambat satu hari, still nak ucap jugak dengan hepinyer..
sebab semalam kitorg cuti..!! Yeaaaaaaaaahhaa..!!
Tapi..nama jer cuti...pada hakikatnyer, cuti dok umh jer..
bangun lambat, tekak rasa perit, idong sumbat..
badan sejuk..x mandi pun sampai kul 1 petang..

incek hubby lak dah g keje pepagi...OT..
so bermalasan ler dpn tv layan astrokkk..
pastu bila incek hubby call ckp nak balik kul 1.00 ptg, 
baru kelam kabut bangun masak..
masak simple2 jer sbb x larat nak dok lame2 kat dapur..
goreng ikan mabong cicah sambal kicap,
sayur campur (kobis bunga, cendawan shitake fresh & brokoli)
pastu ade belen asam pedas tenggiri yg asik kuar masuk kuali utk panaskan..
Alhamdulillah kenyang sampai ke malam.. 

Incek hubby plak pas mkn lagi sekali sblm maghrib tu,
terus g sedium tgk Kelantan vs Harimau Malaya..
*perut biasa mkn kat umh, g mane2 pun still mkn kat umh dulu wlupun nak g kenduri kawin* 
tinggal laa bini dia sorg2 kat umh..  

so mlm tu BW & berFB la saya sampai ke malam, 
sambil alas perut ngn roti + jem stoberi + butter & segelas milo panas..
*makan lagii.. hahahahah*


0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #
There was an error in this gadget