✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Wednesday, 8 February 2012

✿ CUTI PAKEJ [DEMAM + MUNTAH + BATUK + SESEMA] ✿



pic ihsan angkel gugel


cuti 4 hari -sabtu, ahad, isnin (Maulud Nabi) & selasa (thaipusam)

impian nak g air terjun mandi manda sejukkan badan sempena cuti lama baru2 ni hanya tinggal angan2..  
awal2 dah saya sakit tekak, petanda nak batuk yg biasanya 2 bulan baru nak OK,
lepas tu badan mula seram sejuk, bersin2, 
akhirnya dengan rasminya saya demam & selesema.

boring! selama cuti, baring, bangun, mkn, FB - cukup masa telan ubat 
baring, bangun, mkn, FB - cukup masa telan ubat
hidung dah x bleh bernafas dah, sumbat teruk.

bila bangun pagi, terbatuk2 pastu muntah2,
 kegelian sbb kahak dah penuh pas mkn ubt batuk, mmg berkesan Sedilix tu..
tp seksa..!!

paling teruk, pagi semalam jam 2.45am saya terbatuk2,
sampai dada dah sakit nak tahan,
akhirnya, muntah segala isi perut seharian saya simpan.

sian, incek hubby penat2 masak megi campur sutun fav saya,
dan Pavlova yang saya sempat buat dlm demam2 tu, 
sekelip mata jadik habuan Mr. Jamban..
bukan rezeki...

penat muntah segala isi perut, sambung tido blk..
pun x selesa, sejuk..! rasa mcm dada kene letak ngan ais.. 

hari ni saya amik MC, 
pagi2 dah sms bos & pegawai2 utk inform, 
pun dpt sms dr pegawai junior bgtau dia pun mc..hmmm...
x larat nak duduk lame2 kat opis, dlm suasana sejuk2 tu..
kat umh, baring2 pastu tido, mabuk ubat batuk..
dlm cuti2, kul 12.30 t/hari call office pasal kerja sbb ptg tu dorg ade miting kewangan.
just kasik info pasal ade mende kot2 dorg nak update.

tu jer laa cuti 4 + 1 hari..
dah nasib........... 
ehh..
hope entry ni bukan ENTRY LAWAK...
ini kisah percutian paling "best" kot..bukan jenaka....
sekian,... 


p/s: esok dlm pertimbangan..sama ada nak EL or KEJE...
ikut hati, mmg x larat lagi nak duduk lame2..

plus : saya malu sebenarnya..
nak batuk yg keruh di muara kasih ini..
kompom memecah kesunyian opis...
hhuhuhuu...


(◕‿◕✿) 




0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #
There was an error in this gadget