✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Saturday, 7 January 2012

✿ SABTU - YEAHHH...SAYA DI OPISSSSSS..!!! ✿


S..Y..A..B..A..S betehhhh...!!!!!!!!!!!!
ucapan tahniah buat diri sendiri...
sebab hari ni berjaya bangun awal & 9.30 am sudah di opis..
(bukankah sinonim ari sabtu @ wiken tu hari utk bgn lmbt) 
*sigh*
buat OT... tapi bukan sbb nk kejar RM...maupun $$$$$$...!
duit bknlah segala2nya skrg nih, cuma nak rehat..rehat,..rehat..
dgn keadaan kesihatan yg still x menentu..

tapi saya betul2 terpaksa dtg hari ni...mungkin jgk besok..
sebab ari senin ade audit 5S lagi... ehh... bkn ... 
yg audit 5S oleh MPC maybe tgh bln nih..
yang mggu depan nih (9-11/1/2012) audit untuk dokumentasi..
dan saya adalah konon orang yang bertanggungjawab utk segala urusan2
dokumentasi kat opis nih. Bertukar ke opis ni setat bln 5 ari tu, 
terus dpt "baby angkat" bak kata bos...iaitu... BILIK FAIL..!!


siryessssssssssss..!!!
selagi opis ni sibuk dengan 5S, 
selagi opis x dpt renew pensijilan ..
selagi tu saya yang sakit kepala....
syukur ada staff2 "lelaki" yg byk tlg saya..
kurang sikit beban...
ketua zon..??? HARAMPEHH..!!!!!!! 

dan..

tahun depan pun mcm tu jgk...
bila nak renew pensijilan..
keadaan akan sama balik...
berulang2,..
tapi haraplah thn depan bukan saya jadik fasilitator lagik...

dlm keadaan sekarang...
saya x bleh nak stress2,..




p/s:  entry ditaip dlm keadaan kepala yg sudah berdenyut2..
jam baru pukul 2.00 pm..  :'((





UPDATE : 4.00pm,. thnx..panadol actifast menyelamatkan keadaan..
ok la sikit dr td.. :(


0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget