✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Saturday, 7 January 2012

✿ KELANTAN vs NEGERI SEMBILAN (7/1/2012) + LOSYEN MUSTAJAB SUPER HAWWWTT YG X BERAPA NAK HAWTTTTT ✿

p/s: gmbr makcik tua nih bkn saya..saya muda lagiii... =))


td masa kat opis kepala mmg sakit giler2..sampai rasa dah x bleh nak duk lame2 kat opis..keje lak x siap lg. so plan nak sambung esok lak..huarghhhh tensen giler plak rasanya bila fikirkan kne g keje jgk wiken cam tu.. :'(( ... anak2 bulus kat umh sure terabai lagik mggu nih...x mandi..busyuk masyem dah dorg... huuh

dlm kete masa incek hubby jemput, saya ckp kat dia nnt sampai umh jer..saya nak mandi, basahkan kepala ngan air ais utk hilangkan sakit kepala, telan ubat then tido pas maghrib.. tp incek hubby ckp x yah makan ubat..tido jer.. OK..cadangan diterima..


Incek hubby lak pas antar saya dpn umh, terus g sedium (stadium la tuuu) sbb mlm nih ade lawan bola...Kelantan vs Negeri Sembilan. g ngan geng2 karan (TNB) dia.. Sokong negeri dia lew tuwww gedik punye ejaan.. =))



kat umh pas mandi manda selama dekat sengah jam bawah pancuran air paip yg saya dah cabut dia punye yg lubang2 cam gambar atas tu  (sbb air x kuat kalau pasang mende + mandi rasa x bersih & x puas). Konon nak sejukkan sikit kepala yg tgh berdenyut2 tu..tp air lak rasa suam.. air tangki + dah berapa mggu dah Bangi x ujan... masuk bilik, bilik rasa cam dlm oven.. (mcm laa pnh masuk oven!!)



Memandangkan time tu blm lg maghrib sbb x elok tido time maghrib, pas telan sesudu madu Habbatus sauda, saya wat keputusan nak BW sambil menyapu losyen Mustajab Super Hawwtt yg baru dibeli mlm semalam .. dengan harapan esok pagi, bgn tido jer saya tetiba kurusssssssssss..kurussssssssss jer... hak hak hakkk =))

AMARAN : sila jgn tertipu, tujuan saya beli losyen tu adalah utk sakit bahu kiri yg saya dah derita bertahun lamanya, sampai skrg x jumpa2 lagi losyen @ minyak panas yang betul2 panas tp saya x nak guna minyak masak yang panas yg baru pas guna goreng ikan pekasam itu, hokey..! ... hahah =))

sudahnyer, lepas berBW, sampai skrg mata x bleh tido.. okFINE.. masa utk memaksakan diri tido dengan harapan bgn tgh2 mlm nnt incek hubby blk dengan 2 berita kegembiraan.. 

1- mensepraiskan saya dengan bubur MekD; dan 
2- pasukan negeri dia, Kelate meneeeeee.... 

hahahaa..!!!!!!!





0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget