✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Friday, 20 January 2012

✿ GUNA UTK PERIBADI OR UTK KEGUNAAN RASMI??? KEMON LER BEB...!!! ✿


2 hari lepas saya mintak ahkak semah ambik borang utk mintak alat tulis utk bos baru kitorg yg masuk ari senin aritu (16/1/2012), borang yg saya kne cop & sign tu cuma dlm 3 helai jer.  Tau ape ahkak semah ckp??

"...kak..akak cop & sign siap2... nnt orang potostet by2 jer..."

"..aik...apsal plak nak buat cam tu plak...??

"..orang malas laa nak tulis banyak2..potostet cam tu senang..akak x yah cop & sign2 dah.."

"..ehhh...ehh...takde..takde... mane bleh mcm tu... akak yg cop & sign..ape2 hal karang, akak yg kne tau..takut borang tu disalahgunakan utk peribadi plak kang..mane akak tau blkg akak kan..??? bak sini borang tu akak cop & sign utk yg perlu jer...bukan susah mane pun..."


ahkak semah terus senyap....


saya tau dr opismet saya, Sha...yang baru2 nih ahkak semah tu ade mintak selotep biru kat Seksyen Aset, UNTUK BUAT KERJA SEKOLAH ANAK DIA...!!! siap ambik 3 ketul selotep besau tu hengko!! 

kalo Sha x ckp ngn saya, mati2 saya x tau pun cam tu sekali perangai dia.. sblm ni pun mmg saya tau dia pnh rembat topi lebihan seksyen. Alah, kotak2 tisu yg lebih2 masa jamuan pegawai saya pun dia suruh saya rembat, tp bila sy ckp bleh guna utk next jamuan, dia ckp...alah ambik jer kak...sy ckp sy tak nak..saya mampu beli..lgpun tu pegawai saya beli ngn duit dia sendiri.....xkan sume mende ko nak free kot..??

keji giler perangai orang cam tu kan..???? setakat ni saya still pantau lagi dia... dan saya perasan gak..mane2 alat tulis yng kitorg mintak utk seksyen, tau2 jer kurang.. tau2 jer tinggal sikit..

saya bukan nak tuduh...tp saya dah peratikan perangai ahkak semah tu selama ni..mmg jenis sume nak barang free..Sha pnh cite dia mintak sekotak pensel ke hape dr seksyen lain.. ingatkan utk seksyen kitorg, rupanya saya silap..tu untuk anak2 dia.. Pastu mulut dia, sikit2 "..kak, kalo xde orang nak...org nak rembat jer.."

haihhh.... barang sekolah x kan x mampu nak beli kot sampai nak amik pejabat punye.. jangan salahkan anak kalo bebal belajar, dek kerana perangai mak2 ni asik rembat barang opis.. x berkat woiii..!!!

dan jangan salahkan orang lain kalo lepas ni ade mende2 ilang, orang akan tuduh dia.. dah tangan tu "cepat" sangat kan..??????? 




p/s: saya suka shopping barang2 @ alat tulis.. kalo pegi kedai buku..wajib kuar ngan mcm2 jenis pen sampai melambak2 kat umh, tp bukan guna sangat pun..suka nak kumpul2 jer...tp lagi best kalo pegi kedai RM2 tuu..sume barang sekolah @ alat tulis rega RM2.. kalo barang tupperware rega puloh2 mampu beli, xkan pensel rega RM2 jerrrrrrrrr x mampu nak beli kot...????????????? Fikir lah sendiri....



0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget