✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Thursday, 26 January 2012

✿ GONG XI FA CAI 2012 ✿




agak2 dah terlambat tak nak wish GXFC..???
tp sbb lame x hapdet belog, rasa kne wish jgk..
kalo x, mesti rasa bersalah giler kat belog ni,
sbb bila dah setat berFB balik, 
kompom belog agak sedikit terabai...


buat semua rakan2 yg berbangsa Cina, 
bekas2 cikgu sekolah dulu...
jiran tetangga & ........
especially keluarga di Sibu...
semoga tahun naga nih memberi lebih banyak "ong"
dan kebahagiaan buat semua...



p/s: kat Bangi/Kajang tahun nih rasa x meriah jer CNY,
bunga api & mercun pun xde sangat orang main..
walhal kalo tahun2 sblm nih, 
asal CNY jer, anak2 bulus sume beliakkan mata,
wat muka panik sbb takut dengar bunyik mercun meletup x henti2..
memasing carik port paling selamat,
bawah lemari, dapur, lam kotak2 menan dorg kat tkt atas
& kat mane2 jer yg dirasakan selamat..
kiranya tahun nih, CNY plg aman utk dorang..
hahahahah


thn nih awl2 dh dapat limau, 
aunty dpn umh kasik.. rasa bersalah lagik...
sbb x ingat pun nak order cupcakes nak kasik dorang cam thn2 lepas..
xpe la..tahun depan ade lagi.. huhuhu






0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget