✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Monday, 19 December 2011

✿ I'M LEAVING U, BUMI MALAYA | KUCHING - SIBU - MUKAH, WAIT FOR ME ✿

19/12/2011 (Isnin) .....lagi 5 jam saya akan meninggalkan bumi Malaya..
eksaited nak blk kpg tp ptg td sempat lagi membuta.. 
jam dah kul 1.30am baru terhegeh2 nak kemas2 barang. nasib baik barang x byk...

dlm pada masa yg sama, incek hubby tetiba tanye..
dia tgh demam cam tu, saya tetap nak balik jgk ker..??
terdiam kejap... tiket sume dah beli.. tu pun dah rugi byk gara2 Airasia gila ari tu..
sampai penat nak call opis dorg, pastu darah jadi naik mendadak marahkan dorg..

last2 saya tanye kat dia blk.., klu saya x jadik balik, 
dia nak x ganti blk duit tiket pergi balik saya tu sebanyak RM700++..??
dia pun terdiam...tp sempat ckp..mahal sangat... hehehe...



sambung balik pasal balik kampung...
maybe keesokkan harinya (20 @21/12/2011) bergantung pd mood & rindu tahap gaban pd kpg - 
bertolak ke Sibu nek bas & menempuh perjalanan 8 jam. 
tapi rasanya nak jumpa abg sulung saya dulu..
dorg balik haji ujg ln 11 ari tu...



maybe pada hari yg sama jugak akan bertolak ke Bahagian Mukah dari Sibu nek bas selama 3 jam. Tu pun bergantung pada mood sama ada nak dok hotel kat Sibu dulu or x....

*ehh...pic ni xde kaitan dgn cite sebenar... :p *

dan hari yang sama sampai Bahagian Mukah akan direct blk ke Oyashio..


maybe pada 24@25/12 abg no.3 akan buat kenduri doa selamat @ 
cukur jambul baby no.3 dia...{ANUR NASUHA ZULAIKA} 
juga pic latest {NASUHA}

lepas tu, blk semula ke Bumi Malaya pada 27/12/2011. semoga cuti sesingkat ni (19-27) memberi ketenangan jiwa sepenuhnya buat saya.. 



selamat tinggal anak2 bulus ku....
ehh...gambar taksenunuh Lady Rusty tgh nguap jer jumpa lam pc incek hubby..
sila abaikan gigi dia yg penuh dengan kaviti, tar tar & x pnh buat scaling tu..
gmbr yg lelain lam lappy saya..malas nak bukak...
huhuhuhu

dah peluh2 kemas umh sblm ditinggalkan..
nak mandi..
nak tido..
okbaiii...



opsssss luper...sume gambar2 di atas (kecuali gambar Lady Rusty tgh nguap) adalah ihsan angkel gugel... ;)

2 comments:

  1. slmt jln Ummi Juls, semoga selamat pegi n pulang ye...muachhhh

    ReplyDelete
  2. mak iti jr >>> thanks bonda maeya.... dah selamat kembali... huuuuuuuuuuuuuu malasnya nak g keje... separuh roh masih di kpg... :(

    ReplyDelete

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget