✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Thursday, 29 December 2011

✿ BUMI MALAYA........SAYA KEMBALI .. ✿

Alhamdulillah...
dah selamat menjejakkan kaki kembali ke bumi Malaya pada 27/12/2011 tengah malam di saat2 semua orang nyenyak diulit mimpi.. saya sendiri yg pilih utk bertolak dr Sibu waktu mlm...


Alhamdulillah ...
dan terima kasih jugak pada incek hubby yang awal2 lagi bersusah payah dah tukar pasir anak2 bulus sebelum menjemput saya dari "epot" supaya balik2 tu saya tak perlu penat2 kemas anak2 bulus dulu *perkara wajib tiap kali balik bercuti, letak beg, settle bilik anak bulus, tukar pasir & kasik makan dorang*. 
Sampai jer rumah tu saya dah penat sangat tahap pekerja ladang sawit bila seharian dari kul 1 thari sampai 6 ptg duduk kat terminal bas Sibu menunggu bas mak & anak2 sedara saya utk ke Kuching. Tak sampai hati saya nak pergi dulu ke epot & nak tinggalkan dorg.. hati lega bila dorg masuk bas jer, baru saya pecut ke epot Sibu.


Alhamdulillah,..
penat wlupun kenduri doa selamat anak sedara baru aka baby baru lam family saya kecik2 jer tp semua berjalan dengan lancar... kesihatan agak ok tp semalam terpaksa amik MC sehari sbb rasa dah x larat sangat & saya setat cirit balik..


Alhamdulillah... 
tiada air mata tumpah balik kpg kali ni wlupun awl2 sampai sana terkena lagi ayat2 pedas tanye pasal anak masa sampai2 jer kat terminal bas Mukah.. pakcik yg bertanyakan soklan bonus & menjawab sendiri soklan dia tu (sebab saya cuma jawab dengan senyuman kelat).. soklan2 lain sy jawab dengan acuh x acuh tp penuh ayt tersirat.. pakcik tersebut ialah................ BAPAK MENTUA KEPADA ABG EX-BF saya...


Alhamdulillah,...
sblm balik tu smpt jumpa abg long saya yg baru balik dr Mekah... semoga brg2 pemberian dia akan ada sinar buat saya...


Alhamdulillah...
saya x sekuat mana..tp boleyyyy laa.. doakan saya bertahan..insyaAllah ..   ✿


0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget