✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Tuesday, 13 December 2011

✿ AGAKNYA BUKAN NASIBKU.... ✿


klu ikutkan last menses ari tu pd. 23/10, pastu sebulan ++ xde tanda2..
pas sebulan tetiba ade spotted brownish dlm sehari jer..
pastu  xde balik...tup-tup 2-3 hari lepas ade balik, tu pun sehari jer..
skrg plak dah xde plak dah...
nak buat UPT pun dah xde rasa.. 
x nak kecewa berulang2 kali mcm dulu..
*bukan x biasa pun kecewa mcm nih*

kompius dengan perubahan diri sendiri.......
tapi dah malas dan tak mampu memikirkan segalanya..
agaknyer mmg saya bukan seorang yang berpeluang untuk merasai
pengalaman jd ibu seperti kawan2 yg lain..
xpe lah.... :(


0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget