✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Tuesday, 8 November 2011

✿ SI MATA BESAR, ANUR NADIA MARYANA & SI RAMBUT MERAH, ANUR NABILA SUHAILA ✿



Rindu 2 budak degil nih...adik beradik yg manja ngan mak. Umah abg lak sebelah menyebelah ngan umh saya  kat Kch..ehhh "saya".. azam baru katanya nak gunakan ayat lebih mesra alam. *poyoslaakausemahhh* hhehehe..  

Dua2 nih anak abg yg no.3. Tu jer la adik badik saya yg kawin sama Melanau. So anak sedara batch  nih la yang pure Melanau. Yang lain dah campur2, 1Mesia katanya...termasuklaa saya yang dah kawin Melayu.. (ehh ..........xde orang tanye pun, saje nak kecoh..bleh??????) hahaha..

Yang rambut itam, Anur Nadia Maryana..yang rambut merah, Anur Nabila Suhaila.. ehh..rambut tu kaler ori tauuu...ramai yg kompius bila bawak dia neh jalan2, sure tanye "rambut kaler ori ker kak???". heheheh.. Rasanya ikut belah pakcik kot, ade sorg kaler cam nih tp x ler kuat sangat kaler oren nyer cam ni. DEngarnyer, pakcik belah SIL pun ade rambut kaler nih jgk... tu yg turun ke cucu cicit kot.. 

Rasanya dlm entry2 lame byk pic dorg. Bukan lebihkan dia dr anak2 sedara yang lain...sayang sama rata, xde lebih........xde kuranggg....  tapi sbb dia dok depan umh. Alahhh 2 langkah budak neh jer pun, pintu bertemu pintu. So, byk jumpa dia nih dr anak2 sedara yang lain. 

Pagi celik mata, jengah umh saya kalo mak ade kat Kch. Boring2 kat umh kitorg, balik sebelah plak.. Cam tu ler keje dorang. Riuh rendah umah kalo dorg ade... Time balik Kch jer la nak ubat rindu kat dorang nih. Jarang2 jumpa... Nih pun gambar anak sedara lg sorang, Aini aka sepupu dorg neh yg tag. Skrg dorg dah ade adik baru..gugurl jgk...lahir bln lepas.. Fuhh...nasib baik rambut x kaler merah jgk... hehehe..



(◕‿◕✿) PSTT...NAK MERAPU SKIT (◕‿◕✿)
huarghh!! rindunya kat family..
rasa nak balik Swk skrg jugak..!!!
dah ler raya aji x g mane2...
lamenyer nak tunggu bln 12..
nak balik Swk...!!!!!!!


0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget