✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Friday, 11 November 2011

✿ 11-11-11 ✿


11.11.11 
satu tarikh yang sangat cantek..
ari nih sume orang berebut2 nak kawin, 
nak abdikan tarikh yg sekali  jer sumor idop ade..
nak bertunang pun sure ramai pilih tarikh ari ni, 
pastu pakat kawin 12.12.12 plak..hehe

yang paling best..kalo bab2 kelahiran, 
maybe ade yg rancang nak lahirkan baby ari nih
(biasanya secara Caesarean), kalo secara normal, alhamdulillah..
nak2 plak baby tu lahir kat Tganu yg no. tgh lam ic ialah 11, 
111111-11-xxxx.. berganda2 cantiknya.. 

ape2pun, semoga hari ini, esok & masa depan
akan lebih baik dr hari2 yg lepas...
dan akan ada sinar yang menanti dlm hidup nih..
Amin.. ;)



(◕‿◕✿) PSTT...NAK MERAPU SKIT (◕‿◕✿)
ari jemat xde mende nak cite setakat nih, 
merapu meraban jer la sorang2..
pas makan ubat, ngantuk..otak pun x berapa nak betul dah nih..



0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget