✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Wednesday, 21 September 2011

✿ MAJLIS SAMBUTAN HARI RAYA AIDILFITRI - JABATAN PERDANA MENTERI @ PICC ✿




(◕‿◕✿) PSTT...NAK MERAPU SKIT (◕‿◕✿)
thn nih x pasal2 haku terlibat sbg urusetia makanan utk Majlis Raya JPM. Tu pun last minit kene panggil  miting kat PICC 2 hari lepas. g miting dengan perasaan blur2 sbb yg pegi miting tu kebanyakkan yg dh byk kali g miting,  pastu  terpinga2 x tau ape tugasan yg kne buta & x tau sape leader utk urusetia tersebut. yg x tahan tu, bila g sekali lg semalam utk rehearsal, dan tanye ape tugasan sebenar kitorg, jawapan yg haku dpt adalah..........   "..itu yu olss kne usaha sendiri, yang saya tau.. makanan dah sedia ada kat meja VVIP & VIP.."

haku & kak lela terkedu.. baek punya bahasa. Dah ler mintak tlg org, bg arahan x jelas, tugasan caca merba.. hmmm.. tgk la ari nih cemane... haku belasah jer... bukan ade hitam putih pun lantikan tersebut. nnt kalo kitorg yg kne, pandai la haku nak menjawabnyer....


NOTA HAKU :: haku x pnh sukeh terlibat dgn perkara2 @ majlis cam nih, baek AJK maupun urusetia ...



0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #
There was an error in this gadget