✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Sunday, 10 July 2011

✿ DALAM KENANGAN - WIWI AWAL TAHUN 2010 :'( ✿

Lady Eowyn @ Wiwi The Ratu Buli
06.02.2009 - 07.07.2011


(◕‿◕✿) BELASUNGKAWA (◕‿◕✿)
bukan mudah untuk menerima hakikat sebuat kehilangan,
wlupun bg sesetengah org, cuma sekor kucen.
Hingga ke saat nih hanya air mata jadik peneman kata teringat kat Wiwi,
segala kenangan bersama dia teramat indah.
Bila baca entry2 lama kat blog lama, air mata menitik lagi.
Biarlah masa menentukan segalanya.
Semoga diri ini terus kuat & tabah demi yang lain..

Wiwi Shayang
mammeh akan sentiasa ingat & sentiasa menyayangi 
wlupun kita telah berpisah dunia.
Maafkan mammeh klu selama nih mammeh x jaga 
& x bg yg terbaik buatmu selama ini Sayang,
Airmata yg mengalir sbg tanda kasih mammeh buatmu 
yg x pernah berbelah bagi, berkurang tidak pernah sedikitpun, 
wlu sekarang dah tiada di mata, 
mammeh akn sentiasa bygkn syg ade dlm umah nih........
lari2 ikut mammeh naik bilik, 
bunyik2 dpn bilik selagi mammeh x dukung & benarkan masuk bilik, 
berebut naik or turun tangga ngn mammeh, 
berebut masuk toilet time mammeh nak cuci litter tray,
berebut nek mesin basuh tiap kali mammeh nak cuci baju,
baring terkangkang2  x kira tempat, 
panjat meja NB mammeh,
dok belakang NB teman mammeh berFB sambil tgn terjulur2 kne kibod NB,
berdiri terjengket2 & bising bila mammeh pegang tin wetfud x sbr nak mkn,
paling mammeh x bleh lupa, syg mmg sgt suka dada ayam rebus..
berebut2 nk mkn ngn yg lain.

Yang paling turut terasa kehilangan sayang, ialah Dady...
dr ari 1st syg tinggalkan kami, dia salu ckp lepas nih...
xde dah anak bulus yg manja ngan dia, 
xde dah anak bulus yg nak sondol2 tgn dia time dia tido dpn tv,
xde dah anak bulus yg nak peluk2 tgn dia, mintak gosok perut,
xde dah anak bulus yg dia bleh raup muka..
xde dah anak bulus yg pilih kasih cam sayang..
yg cuma nak manja lelaki jer, ngn dady & sepupu & kwn2 mammeh..
xpe la...terlalu byk kenangan ngn syg kalau mammeh nak luah kat sini,
yg sampai bila2 x kan tertulis...

nanti hari2 mammeh akan panggil "Wi-Shayang" lam ati...
cam biasa mammeh panggil syg time mammeh blk keje 
@ time nk bg mkn kat semua...
Sayang moga bahagia di 'alam sana'...
Sayang akan sentiasa selamanya istimewa di hati mammeh & dady..




0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget