✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Friday, 17 June 2011

✿ ISTERI DERITA - PETIKAN ARTIKEL HARIAN METRO 17/6/2011 ✿

P.E.R.H.A.T.I.A.N : Ini bukan artikel LUCAH ok... baca dulu smp abis, fhm betul2..




KUALA LUMPUR: Seorang wanita terpaksa menderita berikutan kemaluannya dijangkiti kuman, didakwa akibat kecuaian pihak hospital tertinggal kain pencuci di dalam anggota sulitnya selepas bersalin anak sulung pada 19 Mei lalu.

Wanita itu yang melahirkan anak sulung lelaki di sebuah hospital di Selangor pada mulanya tidak berasa apa-apa perubahan malah turut dibenarkan keluar selepas dua hari berada di wad.

Bagaimanapun, selepas pulang dia berasa sakit di kemaluan malah air kencingnya turut berbau busuk menyebabkan mangsa mengesyaki sesuatu.

Suaminya, Kamaruddin Mohamad Ali, 29, berkata, isterinya mengadu sakit di bahagian itu, namun pada mulanya dia menyangka perkara itu normal kerana baru bersalin.


Menurutnya, dia menghantar isterinya pulang ke kampung di Pulau Pinang pada 24 Mei lalu supaya dijaga keluarganya.



mari tgk perkataan yg di-segikan di bawah.


Dah bleh tangkap ape maksud haku?? 


X dpt tangkap jgk..??? Ok... macam nih... Bg haku la, ape laa salahnyer kalo perkataan KEMALUAN tuh digantikan dgn ALAT SULIT.. kan ker lebih elok & sopan bunyiknyer..??

Macam dulu pnh kecoh dgn isu perkataan BABI, dorg nak digantikan ngan sebutan lbh sopan, KHINZIR. Tapi semua tuh kejap jer. Skrg nih kebanyakkan haku dengar org sebut balik BABI tuh menggantikan KHINZIR



(◕‿◕✿) PSTT...NAK MERAPU SKIT (◕‿◕✿)
Kan ker bahasa jiwa bangsa... Ade ayat lg lagi sedap, 
still nak guna sebutan yg x brp sedap.. cakap x super bikin..
Ape daaa dorang neh...!! -_- 


0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget