Anak kucing memang sentiasa dapat menghiburkan kita dengan telatah manja dan comel mereka. Jika sebelum ini kami pernah kongsikan koleksi gambar anak kucing yang sangat comel, kali ini kami ingin tambah lagi gambar-gambar anak kucing comel. Tapi untuk post kali ini kami ingin kongsikan gambar-gambar anak kucing menguap dengan sangat comel pulak.
cute kitten yawning 1
Aku tak nampak mata putih kucing ni, ke memang speseis dia?
anak kucing menguap comel 2
yawwwnnnn~
anak kucing menguap comel 3
ni menguap ke jelir lidah ni hahaha :P
anak kucing menguap comel 4
aummmm hahaha
anak kucing mengantuk 5
alololo comel je mulut dia~
anak kucing comel mengantuk 6
dah rupa macam anak singa plak anak kucing ni hahaha
anak kucing comel mengantuk 7
hahahahahahahahaha
anak kucing comel mengantuk 8
woaahhh makan budak.. hahaha
anak kucing comel mengantuk 9
wuaarrgghhh~~~
anak kucing comel mengantuk 9
si kucing hitam
anak kucing comel mengantuk 11
menguap pon macam malas je.. hahaha
anak kucing comel mengantuk 12
sori kucing.. patung kat sebelah tu lagi comel.. hahaha
anak kucing comel mengantuk 13
kucing comel menguap hohoho
anak kucing comel mengantuk 14
ni menguap ke juih bibir? hohoho
kucing comel menguap 15
siap guling-guling menguap. ganas
anak kucing menguap comel 16
anak kucing menguap comel
anak kucing menguap comel 17
pergh siap tutup mulut tu menguap.. pandainyeeee haha
anak kucing menguap comel 18
comel je kucing ni

kucing seksi menguap 20
haha siap pose seksi meksi lagi kucing ni menguap
kucing kuning comel menguap 19
rawwrrr haha
Haha menurut kajian, kononnya kalau nampak ada orang atau mungkin kucing menguap.. Nanti secara automatik kita akan menguap dan jadi mengantuk jugak hohoho

sumber amik kat SINI