✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Thursday, 24 March 2011

# PERIHAL TUDUNG #

Ntah cane haku blogwalking tanpa arah tujuan, terjumpa plak satu belog.. ce klik kat blog [MAMAT] nih. Yang kelakar, kebetulan sama plak ngan gambar lam Abg Sams (kamera Samsung) haku tuh. Ari tuh haku ingatkan amende la kecoh2 dlm bilik dgn sora dorg gelak, sekali ku g tgk..rupa2nya SIL tgh amik pic dia pakai tudung. Saje xde keje dorang tuh.. hahahaha.  

cam Ponds menopos jerr haku tgk incek hubby wat aksi ala cengginih. huakakaka


gambar dh kne edit sbb pemandangan kat blkg tuh x sehswaii.
gambar berlatar belakangkan bilik air maaaa...!!! asal boleh jer dorang tuu..:p


Camnih entry yg haku kopi-pes dr belog mamat tuh... Ape yg dia ckp tuh mmg ada benarnya dlm kehidupan zaman skang nih. Macam2 adaaaaaaaa............!! :p


Wanita dan tudung sangat berkait rapat. Kalau lelaki berkait rapat dengan tudung pun cuma sebab kena membayar waktu belikan tudung untuk bini ataupun awek je. Kalau lelaki yang pakai nampak sangat buruknya. Hehe :)

  • Tudung adalah salah satu pakaian yang sinonim dengan wanita. Malangnya, bukan semua wanita yang sinonim dengan tudung.



  • Tudung bawal merupakan jenis tudung yang paling popular meskipun tudung itu langsung tidak menyerupai ikan bawal dan kita tidak boleh menggorengnya.



  • Tudung Wardina dan Tudung Siti adalah antara nama tudung yang menggunakan nama artis. Jika korang mahu tudung diberikan dengan nama korang, jadilah artis!

  • Jangan menggunakan tudung saji mahupun tudung periuk untuk menggantikan tudung korang yang dah rosak kecuali jika otak korang memang sudah sedia rosak.

  • Bertudung pada asasnya adalah untuk menutut aurat dibahagian kepala dan paras dada namun kalau setakat bertudung tapi pakai baju bersaiz darjah 6 pun tak guna jugak. :)




♥♫☻ PHATLADY NAK MEMBEBEL ☻♫♥
Haku tertarik ngn statement kat ats tuh so haku mintak permisen kat mamat tuh nak kopi-pes sejibik dr dia nyer blog. *mamat tuh lom kasik permisen, haku dah kopi-pes awl2. hahaha..yg penting haku dh bgtau siap2. Sekadar peringatan utk diri sendiri gak sbb cam ade kaitan plak ngan statement kat haku nyer FB ari nih. jangan mareeeeeeee... :p



0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget