✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Tuesday, 22 March 2011

# IKAN SIAKAP BAKAR + SUP CENDAWAN + ROTI BAKAR #

Alhamdulillah...rezeki.. semalam Kelab Kilat (opis incek hubby) buat mkn2. Sempena ape ntah. So dpt la sikit dia bwk balik. Ikan Siakap Bakar, Sup Cendawan & Roti Bakar. Berselera haku makan sorang2 sbb incek hubby mlm td terus masuk keje. 


 Roti nih sedap. Dibakar ngan bawang putih kot.
Lembut jer. Kebetulan tgh lapar sbb thari x makan, 
sampai umah cicah ngan Sup Cendawan panas2.
Perghhhh!! Heaven sungguh rasanya... :p


 Sup Cendawan - memang mabeles..!!! org TNB jugak buat. 
Mewah dengan cendawan. Lagi sedap dr Sup Cendawan kat restoran fas-fud 
yg sure kita terkuis2 nak carik cebisan cendawan. 


 Siakap Bakar - siryes sedap! 
Dorg perap ngan rempah2 serai lengkuas ke ape ntah secukup rasa.


 Ikan agak hancur. Ekceli dia dah tapau yg elok bentuk fizikalnyer, 
tp kebetulan plak ade tetamu dtg katanya. Org tu nak ikan, 
dah xde yg elok dah sbb dah abis sume..
Last2 dia kasik dia punye portion yg elok. So, yg hancur2 nih dia bwk balik.
dia ckp xkan nak hidang ikan yg hancur nak kasik org luar @ tetamu datang.
dia kata bini dia xpe, blh fhm kalo ikan hancur2 cam tuh..
*ehh... kembang kejap lobang idung haku nih dgr pujian2 cam tuh. huakakaka

satu yg haku pasan mmg dr dulu incek hubby mmg jenis beralah bab2 makan nih.
MIL sirik pnh ckp cam tuh, and haku pun pasan jgk laa.
Kalo mekanan sikit, dia biar jer org lain makan dulu
wlupun tuh mekanan pebret dia cam sambal udang ke ape.
Konon x nak makan la, dah kenyang la..
Kalo ade belen2, baru dia mkn. 
hehehehe..
*siap la..hope dia x baca entry haku yg nih.. silap2 pasnih dia plak yg kembang idong dengar haku puji2 dia.. =))


Haku siap buat cicah kicap campur limau & cili lg tuh.
Sedap yg tulang2, x muak. Cam makan ayam jgk la.
Kalo sume isi, haku x brp sukeh. G mane2 pun mmg carik
yg ade tulang2 skit. heheheh



♥♫☻ PHATLADY NAK MEMBEBEL ☻♫♥
Alah..haku mmg x kisah pun, yg dia bwk balik 2 bekas polisterin tuh pun
dah kira banyak dah tuh. Rezeki jgk namanya. 
Org kat Palestine sane, jgnkan nak makan ikan, nasik pun payah nk dpt.
 Syukur alhamdulillah. Kenyang haku makan 1 bekas.
1 bekas lagi dia makan pas blk OT tuh..
hehehehe.


0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget