✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Saturday, 19 March 2011

#HAKU & HOSPITAL PUTRAJAYA - 18-26/3/2008 [LAST PART]#

sambungan Part 7 - Last Day @ Hosp...


Doktor pagi tuh cakap thari nih haku buleh balik. Yahoooo! Lepas bekpes, haku tido balik. Ngantuk! Thari tuh haku kol hubby bgtau dah boleh kuar dah cuma masih tggu dorang uruskan urusan kuar wad & bayaran wad/katil. Pegawai dari Farmasi pun datang ke bilik hantar ubat. Nurse ade dtg ckp nak cuci luka & tukar balutan kat luka haku neh. Haku tanye cuci guna ape..dia ckp guna air garam. Air garam? Ingatkan iodin ker..ape ker…Sib baik xde rasa sakit. Lepas tuh haku sempat lagi request nk timbang berat badan selama seminggu x makan minum tuh. Perghhh…! Kurang 3 kg beb! Muahahaha… Punye ler seksa nak kurangkan 3 kg dalam seminggu tuh. Agaknyer klu haku posa sebulan, belum tentu kurang banyak tuh. Muahahah..

Sblm balik tuh tgk ade makanan utk thari dah disediakan. Ingatkan dah nak kuar dah x kasik makan dah. Tetiba lak rasa lapar. Tgh2 haku makan, datang lg budak nurse practikal. Mintak add, no tepon & tanye serba sikit pasal sakit haku nih. Laa…..ingatkan dah abis dah tp x pe la..last ari nih. Rasa penantian dah berakhir. Lepas dapat surat cuti sakit, haku bersiap2 nak balik. Sempat jumpa & salam2 ngn mcik ujung katil yg masuk wad sehari sblm haku tukar bilik tuh. Mcik tuh tgh berdebar2 nak tggu operation tiroid 2-3 hari lg. Haku dah lepas dah. Muheheheh..


SAMPAI UMAH DAH!


Sampai umah dah. Rasa BEBAS. Rasa epi sesangat! Tgk  umah..tgk kucen2 haku yg 9 hari ditinggalkan. Cukup rasanyer 9 hari berkampung kat hospital tuh. X kisah walau lepas nih haku kene ulang-alik lak f/up check kat Hospital. Xpe la..asalkan dah kuar nih. Alhamdulillah sepanjang haku kat hospital tuh, layanan yg diberi cukup memuaskan. Haku xde ape nak komen. 


Terima kasih yg tak terhingga buat Doktor Pakar, Doktor & Nurse Hospital Putrajaya yg telah melayan haku dengan baik. Tak dilupakan, buat ibunda tersayang yg x cukup rehat, tido & x terurus makan minum selama kat hospital tuh. Tak terbalas rasanya pengorbanan semua tuh. Buat Incek Hubby, thanks for always be there.. Semoga Allah merahmati & memberi kesihatan yg berkekalan buat kalian semua. Amin.



0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget