✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Friday, 25 March 2011

# ALHAMDULILLAH,..DAPAT KAIN... THANKS BOSS...!!! #


MURAH REZEKI...Ari nih epi sgt2. Tgh haku hapdet blog time rest thari td, tetiba bos dtg kat meja haku. Soh haku pilih kain mane satu lawa. Satu kaler coklat bunge2 kunen, satu lg biru bunga kelabu. Haku ckp yg biru laa lawa. Dia ckp pilih laa satu..lg satu nak kasik pengasuh anak dia. Haku yg tgh2 blur bleh tanye dia blk. "..aa.....?? ngape puan soh saya pileh..?". Dia ulang balik, awak pilih la mane awak sukeh..tp saya rasa awak sure sukeh yg kaler biru nih (sambil tunjuk kat kain yg haku pegang tuh).

Haku yg still blur2, tanye dia balik. "..err.. knp sy yg kne pilih, puan..??". Last2 dia ckp, "..awak amik la satu.. saya kasik awak, amik mane yg berkenan. Tp saya rasa kaler biru nih sesuai ngn awak sbb awak putih..yg kaler coklat nih sesuai utk umo cam saya, pengasuh anak saya tuh baya saya gak umo 40++..". 

Oooooooo... dh faham.. bos kasik kat haku rupanya. Ingatkan soh pilih2 mane satu yg nak kasik pengasuh anak dia, rupanya haku dpt sekali. Bkn sengal @ bengong hokeyy... cuma takut salah dgr jekk.. ngehehehe.. Terharu plak haku nehh... 


kain Creape Wangi





♥♫☻ PHATLADY NAK MEMBEBEL ☻♫♥
Bos haku nih mmg pemurah. Raya thn lepas haku terkejut beruk dpt duit raya RM50, yer arr..x sangka2 dah kawin pun still dpt duit raya jugak. Junior bos haku & satu lg staff pun dia kasik duit raya. Pastuh  dia  g Sabah cuti sekolah last year, pun dia kasik sebeniar [COIN PURSE + GELANG KRISTAL + TIGER EYE BROOCH]. Kali nih kasik kain plak.. rega pun dlm RM50 tuh haku rasa, sbb td ade tgk masa jualan kat bawah tuh. ;). Semoga murah rezeki bos...thanks byk2 eaaa... Saya sukeh sgt2 kain itu, nnt bleh wat baju raya jugak...!. heheheh

0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget