✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Monday, 28 February 2011

::SHOPPING BAJU ANAK2 SEDARA::

nih haku beli masa pegi Tesco Semenyih sementara tggu giliran
untuk berubat ngan Ustaz kat Beranang.
satu kedai tuh buat ale giler2 smp 70%.
Dah selamat dikirim pd abg sulung aku 2mggu lepas.

alkisahnyer time tuh, sbb kitorg nak cepat kejar masa
kul 1 nak g umh ustaz tuh, so haku main agak2 jer saiz utk dorang.



last2 2-3 hari lepas, aku dpt mms dr abg sulung aku
"..baju x muat, dah bg pd Danial.."
mms tuh beserta model tgh pegang baju tersebut.
adoiii..!!!~. hahahaha
ekceli baju tuh haku beli utk umo 5-6 thn,
Tifie plak umo dia baru jer 4thn++
tp sebab saiz dia yg menggebus, so baju tuh x muat utk dia..
so, baju tuh rezeki utk Danial, anak abg aku no.5 ler nmpknyer.. :p

nih mms tersebott... hahah




tadaaaaaaaaaa..

Ahmad Latifi @ Tifie bersama baju yg x muat :p

0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget