✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Thursday, 3 February 2011

::PERLU KER???::

haku x tau nak ckp cemane..
kategori terasa ati ker?? marah ker?? sedih ker..??
sume ade...
last2 bila dah marah sangat, air mata jek la yg jadik tmpt melepas
aku dah x bleh thn dah..dada jadik sesak,
badan haku menggigil2. kalo ku simpan perasaan nih,
alamatnyer ade yg pecah kang haku buat..
last2 haku lepas perasaan dlm kete..
sambil incek hubby pujuk2 haku kat sebelah..
xde guna dia yg mintak maaf klu org lain yg rosakkan ati aku nih!

PERLU ker???
bila kita x bleh pakai cam org lain pakai, 
kita nak ckp or samakan org lain dgn org tuh???

PERLU ker??? 
org lain pakai macam tuh, kita nak gelak2??
sebab ko x boleh pakai???
sebab ko x beli mcm yg aku beli????
aku pakai ape yg aku beli dgn duit sendiri
aku x harapkan duit sapa2..
so, x payah nak menyibuk.
ehh ko balik pakai tudung labuh la ko!!!!
xyah sibuk2 dgn hal org lain.

kalo aku menjawab time tuh jugak, 
kang org ckp aku nih kurang ajar plak..
mak aku x ajar aku kurang ajar cam tuh dgn org.
bila aku DIAM, aku PENDAM..
aku yg jadik terasa ati,
Arghhh!!! Sakit jiwa aku cam nih...
jangan sampai aku..
TERKURANG AJAR..!!!


0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget