✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Tuesday, 4 January 2011

*TENGOK "BANGLO" ANAK BULUS*

InsyaAllah klu x tertangguh lg utk kesekian kali,
mlm neh nak g Damansara ngan incek Bebob.
Nak tgk "banglo" budak berbulus yg haku deal ari tuh.
Haku pun dah malas nak tggu2 senonyer.
asik nak sms org tuh tanye bila dia ade kat umh.

Org tuh plak, bila kitorg free, dia plak blk keje lmbt,
so klu xde org kat umh dia, x bleh ler nak nengok nyer.
Takut kang bila kitorg free, owner tuh free,
LORI plak x FREE nyer...!

hah.. !~ menitik air mata Tipah nak carik balik kang..
Haku nak tgk dulu sblm haku bayo supaya keadaan
"banglo" dorg tuh berbaloi  dengan RM yg haku nak huloq kat dia.
Tanak buta2 haku bayo tanpa tgk dulu.
Tanak dlm gambar jer lawa, tp realiti nyer hampeh.


Lagipun klu ok mlm nih,
 besok lori kawan incek hubby blh trs amik esok ptg.
So, hope berbaloi2 ler mlm neh keadaan "banglo" tuh.
Plus....selagi x pat banglo tuh, haku susah nak tinggalkan
dorg bila nak g cuti memana. asik nak hantar boarding jer.
bukan masalah RM, tp masalah time nak mengantar tuh ler.
muka incek hubby asik masam. nak bukak cage & pasang cage.
menda bukan minat dia, op kos la menyampah klu nak buat.
*kitorg biasanya boarding guna cage sirik.


.::Nota KhaKi MuS0x!::.
hope dipermudahkan urusan mlm neh..

0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget