✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Thursday, 13 January 2011

::BUNGA-LOW ANAK BULUS::

 ::TADAAAAAAAAAAA...!!!!::
nih la bunga-low anak2 bulus yg selama bbrp hari nih
haku dok usha2 kat mudah.my.
Mlm semalam haku & incek bebob decide 
nak g tgk dulu sblm haku bayo. Dengan bantuan GPS, perjalanan 
ke Damansara tuh berjalan dengan lancar. tih tih tih.
sesaje amik pic nih. area bwh umh owner bunga-low tuh



PIX 1, 2 & 3 :: BUNGA-LOW 1 (NEW)
 PIX 1

 PIX 2

PIX 3


PIX 4 & 5 - BUNGA-LOW 2 (USED OR 8MTH)
 PIX 4

PIX 5
 yg 2nd nih sikit berkarat, sbb dia dah guna 8bln.
 dia sengaja bg tgk keadaan cage tuh dulu sblm dia cat,
tapi pas kitorg tgk tuh, dia ckp nak cat dulu sblm bg.
cuma nyer, kalo lori hamek awl dlm mggu nih,
x sempat kot dia nak cat. sbbnyer,
dia salu blk lmbt & weekdays mmg x smpt nak buat.
haku x kisah klu dia x cat / x smpt cat, 
yg tuh bisa di atur... janji cage tuh sampai dulu..

.::Nota KhaKi MuS0x!::.
beso giler gaban kan..???
haku terkejut kodok tgk. x sangka lak gedabak cam neh.
patut laa dia ckp nek myVi x muat, kne guna van or lori.
mula2 tuh cam x jadik nak amik 2 sbb beso sgt,
tp incek bebob ckp amik 2 jer, rega dah kira murah.
fikir2 blk, btul jugak. pasneh x jumpa dah kot rega cenggitu.

BUNGA-LOW nih owner tuh letak luar umh,
dia pas vacuum & lap2. pas tgk2 bunga-low tuh,
haku ape lg, hamek gambar bagai.. dia suh kitorg masuk. 
tgk2 dah sedia air neskepe & kopok. hehheheh
ghupa2nya owner tuh disamping kje biasa, dia wat biz jugak.
advertise & jual brg2 leterik,. wife dia plak biz tudung.
siap tunjuk bilik tersimpan stok2 tudung. maaanyakkk giler!

ikut cite dia, bunga-low nih dia tempah kat Melaka.
dengan rega masa tuh RM1.5k,
tuh yg paling murah upah dia ckp.
dulu dia bela persian. sume ade cert.
tp since ade baby no.2 + sibuk biz,
dia kasik sume kucen dia kat adik dia,
tlg jagakan. so tinggal dlm 6 hekor.

ari tuh dia ade suh haku carik flat face persian, ngn cert.
bila haku sebut nama uncle cina yg ade cattery area Kajang nih, 
dia ckp dia knl. Siap sebut nama uncle cina tuh. 
Haku pun x hengat nama uncle tuh, 
jumpa sekali time cat show @ SACC Mall last year,
Dia ckp uncle tuh under MCC,
dia lak under CFA & TICA.
haku "..ooo...ooooo..:" jer..
mane la haku tau under ape..
underware or underwater tuh haku tau laa..tih tih tih..

pas bayo sume, kitorg blk. haku - sengih puas ati
wlu ati sikit koyak sbb purse dah tinggal RM3-4 hengget jer belen.
pasnih makan BW gaul wetfud jer la haku.
sbb tuh jer stok byk kat umh skang nih...sob..sob..sob... :-'(
 
Psttt::: Entry nih haku kopi-pes jer dr blog lg satu tuh..tih tih tih ;)

0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget