✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Friday, 19 November 2010

::MENYAMPAH::

memang menyampah lagi meluat bila:

-:: ade jenis spisis org suka yg suka ckp bajet dia bagusss sgt,

-:: gelak mengilai kuat2 cam dia pontianak dok lam utan
yg xde orang kat sekeliling dia yg perlukan ketenangan,

-:: bercakap dengan sora yg yg SANGAT-SANGAT-SANGAT
mengganggu persekitaran yg boleh menjadi pencemaran bunyi,

-:: ckp cam dia tau segala2 tp sebenarnya poyo tahap pelampau

dan ................

lagi sakit ati bila aku yg x blh tido dr mlm td
xbleh nak lelap mata dengan aman gara2 sora
org yg aku agak2 dia adalah sorang P.E.K.A.K
yang bercakap dengan orang yg jugak P.E.K.A.K.
sebab 2-2 bercakap cam 2 org tuh jer ade lam dunia nih.

BODOH...!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #
There was an error in this gadget