✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Saturday, 9 October 2010

::MENG-CREATE BLOG::

hari nih saya ade satu tugasan
iaitu...
meng-create blog untuk anak sedara saya
cik fiza faisal
so, sekarang saya dengan gigih & semangatnya
tgk men-select beberapa template / background utk blog dia

cik fiza ckp dia nak background kaler papel (purple)
so, untuk keje2 men-select beberapa theme/background
header pic dan yg sewaktu dengannya,
saya terpaksa pinjam pc incek hubby
sbb kalo menggunakan saya punya lappy,
tahap kesabaran saya agak tersangatlaa rendah
sebab apa??
menggunakan lappy agak leceh bg saya
sbb saya x suka mouseless..
huhuhuhu :p

so...setelah men-select beberapa background..
inilah yg dia berkenan....

V
V
V
V

V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V


0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget