✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Tuesday, 5 October 2010

*MENCARI KESEMPURNAAN ABADI*

  • takde org yg sempurna juls... kita cuma mampu lakukan yg terbaik jer utk menjadikan kesempurnaan itu milik kita... jgnlah biarkan kesedihan kita tu membelenggu diri...

  • sumanya ada hikmah juls.. kita kena kuat semangat nk menghadapi ari2 yg mendtg.. kita tak tau apa akan berlaku akan dtg.. perjalanan idop kita masih panjang.. kita cuma mengharapkan yg terbaik utk kuarga kita dan biolah sumanya yg manis2 jer n kalo ada yg pahit pn kita jadikanlah pengalaman dan teladan yg tak ternilai utk pengajaran dlm kehidupan kita ni... aku pn mengharapkan yg terbaik jer dunia akhirat utk kita semua.......aku pn taklah setabah mana tp pura2 tabah je sbb nk taknak idop ni kita kena teruskan jugak kan.. hanya kita yg boleh tlg diri sendiri..takde org len dh.. kalo kita tak kuat cemana kita nk jd pemberi semangat pada keluarga kita..suma tu kan atas kita.. so jgn patah semangat k...

.::Nota KhaKi MuS0x!::.
Minie,
thanx ats kata2 semangat ko kasik kat haku. haku paste kat sini sbb at least haku sentiasa ingat kata2 ko nih then blh buat penawar lam diri haku nih. Ko tau la kan, haku nih luaran jer nampak cam kuat, cam brutal, cam mmg baran, tp lam ati haku nih teramat la lembut bila ckp pasal ape yg kita pnh ckp sblm nih. Haku sentiasa menunggu detik "kesempurnaan hidup" yg dah lame haku tunggu nih. Moga nnt akan ade "cahaya abadi" yg sentiasa menyinari perjalanan hidup haku yg masih lg suram, kelam & berbalam2 (berbalam2??) ape2 jer laa... :-|


0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget