✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Monday, 18 October 2010

*KENAPA???

kenapa mudahnya seseorang melafazkan kata2 yg menyakitkan hati,
kemudian berlagak seolah2 tak ada apa2 yg jadik?

kenapa mudahnya menyakitkan hati seseorang,
kemudian tanpa rasa bersalah tidak pernah memohon maaf atas apa yg terjadi?

kenapa ego sangat seseorang, sedangkan dia tau dia bersalah...??

Kepada orang yg tersebut, apa yg dah jadik, jadik laa...lantak la..
kita hidup dalam dunia yg berbeza. mungkin itu cara kau dididik.
mungkin jugak itu cara hidup yg lebih kau senangi.
mungkin jugak bagi kau, cara itu adalah betul..

aku????

xpe laa...
buat baik, dibalas baik..
buat jahat, Allah jer laa yg membalasnya..
semoga kau bahagia dengan cara kau..

yang penting, JANGAN KACAU HIDUP AKU lagi..
aku sudah muak, jelak, menyampah dan meluat...
aku cuma nak hidup aman damai dalam dunia aku sendiri..
apa2pun, aku anggap apa yg dah kau lakukan itu adalah tindakan
seorang manusia yg pendek akal, bodoh & buta dalam menilai luaran seseorang.

0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget