✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Wednesday, 20 October 2010

*HAPPY CAT AWARD*

Senonyer dh lame dah dpt award nih dr Shikin / Amad kat belog dia..... 


tp haku eran plak ngape tiap kali klik Shikin nih nyer blog, pc haku asik hang jek. Memula tuh bukak guna haku nyer lappy, hang jugak. Pastuh ingatkan kot2 ler lappy yg poblem. Pastuh try pinjam guna pc incek bebob, pun sama hang jugak. Pastuh haku senyap jek. kot2 ler mmg tenet poblem ker hape.. pastuh pnh try guna opis nyer pc, pun hang jugak..


**..haihhhhh!!~   :'(


ngape yek.... ?? last2 ari nih try guna pc opis (yg mmg diketahui lembab cam siput sedut)... kot2 ler nasib baek... same jugak. hang..!!

hmpphh...last2 haku try guna pc jr. bos yg tgh berkursus selama seminggu nih... (errrr bos, saya pinjam pc kejap yekkk) :p dan akhirnya haku berjaya mendapat (meng-save-as-kan)  award ini...

**yeayyyy...!!!!!!!!!!!!~ ;)


Thanks buat Amad & Shikin.. ade jugak orang hengat nak kasik award kat belogg makcik yg x seberapa nih. sob3x...sob3x.. (sambil kesat ayo mate) :p

0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget