✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Wednesday, 20 October 2010

*BEE DAH MATI..!*

Pagi senin haku diberitahu oleh incek bebob yg Bee dah mati sabtu lepas! Haku terkejut sangat2 sbb masa tuh haku xde kat umh. Rasa terkilan sangat2, maybe silap haku jugak x tgk betul2 keadaan dia. Haku menyesal x sudah.

Tapi menyesal kendian pun xde gunanya. Bukan boleh kembalikan nyawa dia. Menitik jugak ler airmata haku bila teringatkan si Bee tuh. Wlupun kejap jer sempat jaga dia, tp rasa sunyi tuh ttp terasa bila pegi & blk keje, tgk cage dorg hanya tinggal Boo sekor jer. Kalo ade 2 hekor tuh, mmg bising pagi petang ngn sora dorang. 

Atas sebab x nak Boo sunyi sekor2 lam cage, haku sepakat ngn incek bebob nak carikkan dia kawan sekor lg.... :'(
   



.::Nota KhaKi MuS0x!::.
haku x kisah kalo org nak ckp
"alahh..burung mati pun nak melalak.."
tp bg haku, selagi makhluk tuh bernyawa,
dorg pun berhak untuk hidup sama ngan kita
selagi tuh jgk laa kasih haku tumpah kat makhluk tuh
sbb haku suka menatang2 ciptaan Allah cam burung nih

BEE :: maafkan haku sbb x buat yg terbaik utk ko.
mungkin nih pengajaran buat haku..:'(



0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget