✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Thursday, 28 October 2010

::BEE DAH MATI...!!!::

Entry kopi pes dr blog lama...

Pagi senin haku diberitahu oleh incek hubby yg Bee dah mati sabtu lepas (16/10/2010)! Haku terkejut sangat2 sbb masa tuh haku xde kat umh. Rasa terkilan sangat2, maybe silap haku jugak x tgk betul2 keadaan dia. Haku menyesal x sudah.

Tapi menyesal kendian pun xde gunanya. Bukan boleh kembalikan nyawa dia. Menitik jugak ler airmata haku bila teringatkan si Bee tuh. Wlupun kejap jer sempat jaga dia, tp rasa sunyi tuh ttp terasa bila pegi & blk keje, tgk cage dorg hanya tinggal Boo sekor jer. Kalo ade 2 hekor tuh, mmg bising pagi petang ngn sora dorang. 

Atas sebab x nak Boo sunyi sekor2 lam cage, haku sepakat ngn incek bebob nak carikkan dia kawan sekor lg.... :'( Binatang pun perlukan kawan cam manusia jugak... Ape2pun, Bee sentiasa dlm ingatan haku.. Satu2nya burung yg haku 1st time bela.. :'((.





pst :: Bee kuat gigit, paruh dia tajam,
berbekas jugak ler kat jari haku dia kepit isi 
time haku pegang dia nak tansper ke cage baru ari tuh :-|

0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget