✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Friday, 4 June 2010

*CHEESEDALEKU YG NGENGADE*

entry nih KHAS utk menunjukkan betapa pandai
& ngengade nyer si Cheesedale pas blk dr vet visit.
 Time nak g tuh dia xnak, terkial2 haku nak masukkan dia
 dlm carrier tuh. baeeekk punye laa bersungguh dia
kangkang kaki nak tekan brek depan carrier tuh.
berfeluh2 haku pegang dia taww! last2 berjaya.

pastuh bila sampai umh plak, haku bukak carrier jer,
dia tanak kuar, dok dlm tuh. bila tgk yg lain berlari dlm umh,
dia kuar kejap, pastuh dia masuk blk. sampai terbalik2
carrier tuh. bila haku nak kuarkan dia, dia nyorok kt sudut
carrier tuh. supaya haku x pat kuarkan dia.
last2 dia kuar sirik bila time dah buring lam tuh.
**haihhh..... ape jenis kucen daaaaa.. :-ss
  

Chello yg 1st terbalikkan carrier tuh.

nih dia nyorok x nak kuar :p







hah! mata tuh x bleh besar lagik ker??? :o

x kelip2 mata dia tgk haku snap pic dia :p


cessss... baekkkk punye lepak yekk..

2 comments:

  1. .:: Chello, geram tengok mata kamoo yang boolat itu... Huhuhu!!! ::.

    ReplyDelete
  2. MONDOK>> semalam dh tgk dia kan..baru tau ngengada dia cemane... org dtg, dia nyorok, tgk yg lain nyendeng kite, dia nak jugak..hahaha

    ReplyDelete

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget