✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Thursday, 13 May 2010

*AKU & SEHSUWATU SPESIS ORG*

jika seseorang menyakiti kita,
tulislah tentang kesakitannya di atas pasir,
supaya tiupan angin kemaafan bisa,
 memadamkan keperitannya,

tetapi.....

jika seseorang berbuat baik kepada kita,
ukirlah tentang kemanisannya di dalam hati,
supaya tiada apa yang bisa menghapuskannya


.::Nota KhaKi MuS0x!::.
- klu org dah sakitkan ati aku,
SUSAH aku nak lupakan cam tuh jer.
x kira la tulis ats pasir ker, kayu ker, batu ker, kertas pasir ke,
YANG PASTI sampai bile2 xkan ilang parut tuu.

- klu org buat BAIK kat aku, aku 100x lbh baik kat org tu
yg kdg2 sampai buat aku LUPA DIRI bila berkawan
dan lupe untuk berhati2. 
ats sbb tuh la org suka2 hati nak tipu, pijak
& amik kesempatan ats semua tuu.
bila dh dpt ape dia nak, mula la carik alasan.
baik cuma kat depan, belakang macam setan

tapi klu org tuh buat JAHAT kat aku, sakitkan ati aku,
tipu aku, ckp x serupa bikin, mulut manis cam *#^@$#@&,
haku boooooleh 100x lagi JAHAT klu dia nak..
tapi,..............................
haku TAK NAK jadik sama cam org cenggitu.
buat org yg berkenaan,
KAU buat laa apa kau suka, dan lepas nih
JANGAN HARAP haku nak berkawan ngan
spisis org cam tuhhh yang sungguh laa menyakitkan ati
& haku lebih rela xde kawan dr ada
KAWAN YANG MAKAN KAWAN.

2 comments:

  1. relak lia.
    takpe..biar orang buat kita.
    ALLAh tetap akan balas tak kira di dunia ker akhirat.
    pastie ada bahagiannya.

    ReplyDelete
  2. Thanks linda...tuh ler...bila geram sangat, blog ni jer la tempat meluah perasaan geram & marah.

    semoga Allah memberi balasan yang setimpal dengannya..
    dan mengasihi hamba2Nya yg teraniaya... amin..

    ReplyDelete

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget