✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Wednesday, 24 February 2010

*MESY. & TAKLIMAT @ LANGKAWI 2004*

Turn Catmommy Bersuara.........

NAMA PROGRAM : Mesyuarat & Taklimat SKT Unit Ruang Pejabat (RP) & Unit Rumah Peranginan & Penginapan Persekutuan (RPP-IR)
TARIKH             : 23-28 April 2004
TEMPAT            : Seaview Hotel, Langkawi
ANJURAN         : Bahagian Pengurusan Hartanah (BPH),
                              Jabatan Perdana Menteri, Putrajaya.

Kenangan zaman dolu2 masa kat opis lama. Trip ke Langkawi gabungan 2 Unit (RP & IR). Mmg best sangat time tuh. Keje happy2 jer, keje byk tp xde stress akibat tekanan org2 "besar @ atasan" yg bkn dari Jabatan kami, Ketua Jabatan / Pegawai & staff2 semua baik & saling tlg menulong. Byk kenangan masa nih tp yg paling sedih, haku br nak belajar psl keje kat unit RP..sorg akak yg baik ati sgt2, ckp pun lembut, yg aku ibaratkan cam mak2, yg salu tlg haku wat keje, ngajar haku dgn penuh sabar (as newbie yg x tau ape2) ninggal x lame pas kami blk dr Langkawi. Sakit hati / jaundice yg dia x pnh langsung pun cite kat kami. tau2 dah peringkat teruk. Meninggalkan 5 ank yg msh kecik termasuk sepasang kembar. Satu kehilangan yg amat terasa wlu sampai skang.. Al-Fatihah buat arwah Kak Mazilah Mohamad. Moga Allah mencucuri rahmat dan meletakkan roh akak dikalangan hamba2Nya yg beriman. Amin.


Unit RPP-IR & RP bergabung

candid ler fulokkk.. :p

Unit Rumah Peranginan & Penginapan Persekutuan (RPP-IR)

Unit Ruang Pejabat (RP)

DUDUK (DR. KIRI):En. Mahadi Sukarno (PSU), En. Hanipah (KPSU) & Pn. Sh. Ramlah (PPT)
BERDIRI (DR. KIRI): haku, Pn. Nik Patimah, Allahyarhamah Pn. Mazilah Mohamad & Puan Faziah Saad.

0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget