✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Wednesday, 24 February 2010

*CUTI-CUTI DI PORT DICKSON JAN. 2009 - HARI KE-2*

Sambungan...

DAY 2:

Besoknyer (11/1) pagi2 (dekat thari pun- time yg ade kt pix tu xblh mnipu :p) kami bawak dak tecik nih mandi siming pul. Kemain sukeh lg dia. Tgk la aksi2 nyer..


dak tecik tuh main percik2 air kat Pak Bob dia :p

main gelongsor air plak ngan Pak Bob

hubby & SIL membilaskan diri.
haku x mandi siming pul ari tuh. malas :p

dpn kondo. nk kuar lunch.



mmg dia x bleh jauh dr Pak Bob dia.
ade jer menyelit. hahahaha..

pekena ABC kat tepi pantai Teluk Kemang.
Tempat ngeri tragedi berdarah thn 2008.
So, haku x nk g jln2 kat pantai tu. xnak teringat :-ss


cam biasa, dlm entry haku WAJIB ada gambar
makhluk berbulu kaki 4 nih. chumel jer tergolek tepi kaki

ptg tuh haku mandi siming pul lagik.
dak tecik tuh dah blk Kapar dah.
Esok umi & abah dia nk keje.
Tinggal kami berdua. Kondo pun sunyi sepi jer.
cam seram pun ade. huhuhu

gmbr cafe dpn siming-pul.
time tu nk g carik mkn

ms kat kedai mkn area mane ntah.
mula2 dia sekor jer. wat muka kesian.
so haku kasik udang celup tepung sekor :p

pastuh sambung mkn blk. haku nyer sup sayo.
kenyang lg nk mkn nasik time tu.

udang celup tepung. besar2 udang dia..Yummy..!!

pastuh tiba2 muncul "gepren" dia dr mane ntah.
Dia wat muka kesian lg. Nak soh haku kasik
gak udang celup tepung kat gepren dia la tuh! hahaha!
  
time nk makan sume wat muka sayu yekk...pandai2xx..

gmbr dr ats Kondo. amik pas blk mkn tu.


hade lagik sambungan..last..hehe..

0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget