✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Monday, 1 February 2010

*CHELLO - SANTAI & PLAY TIME*

 
  
 


.::Nota KhaKi MuS0x!::.
Chello dah sihat nih mmg x duk diam dah.
pantang ajak main, mmg lincah jer..
klu penat, dia g tido jap..
pastuh sambung lg..
mlm td dia panjat meja kecik kat dapur.
senyap2 curik ikan bilis yg haku letak dlm pastik.
salah haku gak. lupe nak letak dlm bekas.
xpe la..haku x marah..ape sangat la harga ikan bilis
tuh klu dibandingkan dengan masa2 sakit dia..
kesihatan dia lebey penting.
jugak kesihatan yg lain2..


2 comments:

  1. Chello da sihat sangatlah tu kalau da boleh curi ikan bilis..pandainya dia..syiom ckit..mmuaaahhh

    ReplyDelete
  2. QISHA ::: ha ahh...mmg dah sihat sangat sbb dia dah tunjuk perangai sebenar dia tuh. masa kat wad klinik mesra 12 hari dulu cam tu laa, hari2 last tuh bila dah agak sihat dia dah mula tunjuk perangai dia yg suka eksplorer tempat org. masa sakit, dok diam jer. monyok..heheheh....

    Chello ckp klu nak shiyom dia, dtg jer umh..hehehe..

    ReplyDelete

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget