✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Wednesday, 27 January 2010

*DORG KACAU HAKU LIPAT BAJU!*


Chester baring tu, tgn dia bkn pandai duk diam.
dok ramas2 tola & kain tuh sampai sangkut2
kat kuku..bila dah sangkut, terkial2 nak tarik
tangan sampai kain baju tola tuh
terbukak balik..haihhh.....!!

si ChiChi nih haku alih dia ke tepi sbb nak
letak baju dh lipat, TAPI dia dtg blk baring kat
baju TNB hubby. ishhhh....!
perangai sekor2 memacam jer..

nih plak dok gurau senda kat baju lom lipat.


CHEESEDALE: puas ati kacau mommy lipat baju..hahaha

.::Nota KhaKi MuS0x!::.
klu cite pasal melipat baju jer, nih la aksi dorang.
haku bentang jer baju kain nak lipat,
time tuh la dorg sibuk nak dtg golek2 dpn
baju. yg x tahan tuh, bila baju dah lipat siap
disusun, kat situ la dorg dok sondol2 nak baring.
pastuh baju2 tu pun tumbang..berterabur...
akan tetapi..memasing buat muka sardin..
haiiiyoohh....!!!

0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget