✿ ASSALAMMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA U OLSSS..!! ✿

✿ WAKTU BERDETIK ✿

FOLLOWERS

Sunday, 31 January 2010

*CHICHI DAH SIHAT DAH*

Alhamdulillah, ChiChi dah kembali sihat, Ekceli nak hapdet ari tuh tp gambar x tansper lg. Nih dah sihat, dia mula la tunjuk balik kemanjaan dia. Lega ati tgk. Haku bukan hape, klu dr segi mental, fizikal, emosi & kewangan, lately mmg poblem skit. Terutama dari segi kewangan. Byk haku nak settle. Gaji ciput jer. Haku x malu nak ngaku yg gaji kne potong separuh tiap2 bulan. Utang2, kete, umh, bil tipon, insurans & kasik mak haku, bape jer pun tinggal. tak berutang, x memakai. lain ler klu jadik ank org kaya @ kawin ngan Dato'. Selonggok duit depan mata, x kira lagi yg berguni2 lam bank. 

nih, haku cuma org2 biasa. tapi ape2 pun haku puas ati. Sume hasil titik peluh haku selama nk masuk 8 thn keje gomen (x peloh pun, kje lam ekon). ade jugak nampak hasil dr langsung xde. rrzeki memasing. lamenyer nak tunggu kete & umh abis bayar..x ler parah sangat cam nih...huhuuhuhhu...

 
dah puas tido, dia dtg golek2 mintak gosok.hehehe

.::Nota KhaKi MuS0x!::.
ehh... ehhhhh..!! cetttt....haku nak hapdet pasal ChiChi..bukan pasal haku..nih dah melalut dh tgh2 mlm nih..tgh2 mlm..????dah masuk pagi dah pun...haihhh..besok kne bangun awal pg plak, dah janji ngn hubby nak watkan  dia roti telur sardin utk bekpes dia + bekal dia + jamu kawan dia OT besok.


0 ORANG DAH HISTERIA...!!!!!:

Post a Comment

♥♫☻ KORANG SUME AKAN KELIHATAN SANGAT "SWITTT LAAAGI GOJESSSS" SEKIRANYA BERGOSIP SECARA AYU & SOPAN. TERIMA KASIH, DAUN KELADI..HEHE ☻♫♥

# KLIK TO OLDER POSTS #

# KLIK TO OLDER POSTS #

#BLOG ARCHIVE#

There was an error in this gadget